Monday, September 14, 2009

Bek Tahan


真係頂你個肺啊!


你哋要等到幾時先至清晒雪櫃入邊d嘢喎?


唔該求求你哋啦,咁大個人咗,頭腦仲生喺pat pat度,“鈍鈍地”咁,到宜家都係咁鍾意將淨番最尾幾口嘅嘢留喺雪櫃度,貪新鮮咩?


又或者難忘嗰時陣味啊?


都幾個月咗,上高嗰凍雪格仲喺有你哋嘅一桶雪糕同埋一盒淨低幾粒嘅榴槤。天啊!你哋到底要玩嗰幾粒榴槤同雪糕到幾時哦?佢哋本來好地地嗰樣宜家都結成冰仲加埋敷面膜咗咯,你哋都忍心成日睇住佢咁樣咩,真係殘忍!


唔止呢d,成個雪櫃都俾你哋啦啦雜雜同埋吃淨d嘢霸鬼晒,開門閂門都見到凌亂不堪嘅碗碗碟碟盒盒同埋包裝袋,篤眼篤鼻,見到我就眼暈!


若果真係唔想食,麻煩你哋丟晒鬼佢啦,唔通想留喺雪櫃等發臭味咩,一點衛生同潔淨意識都冇,嗰腦裝叉燒定係粉腸啊,唔該你哋嗱嗱臨清乾晒入邊d食物啦!


你有壓力,我有壓力,未解決未解決,ok?


為咗大家著想,請將食物減量。唔該啦,我求求你哋!


因為,我真係真係好Bek Tahan,尤其是擺咗好鬼死耐嘅雪糕同榴槤!


屌你阿星啊!

6 comments:

Niceguy said...

why so rude? what happen? be patience...

lck said...

huh...

指数没H said...

喂,可以换照片吗?或者比别的方向的。有点不reader friendly lei...我们又不是你讨厌的人...

lck said...

你管我!

对。。是我。。心 said...

做一次义工,丟鬼晒佢!没目屎干净盲!

lck said...

我都想,但係冇勇氣。