Saturday, August 8, 2009

滴汗


小販:靚仔,你係唔係拍戲嘅?


小弟:冇喎!


小販:你係唔係有演戲嘅?


小弟:冇喎!


小販:你係唔係新加坡演員,係《XXXX》入面做男主角?


小弟:我冇演過戲啊……


小販:係啊?你真係好似他咧……


小弟:……(尷尬地笑)


安娣啊,你今朝令我好難堪,你知唔知啊?係咁多客戶面前講得咁大聲,人哋會怕醜架嘛!


不過,多謝你俾我折扣。


扣幾多?


RM1.60嘅嘢,你淨係收我RM1.50。扣咗1角錢都好過冇啦……原來我淨係值呢個價。


其實啊,安娣,我想同你講,我係金城武啦,主攻中港台日美電影,未曾係新加坡拍戲過。


返到屋企,我對安娣口中所講嘅男演員耿耿於懷,就衝去照鏡。


心諗:有似咩?鏡中嗰位仁兄明明就係金城武啊!安娣真係唔識貨。

OK,講完。


笑。
笑啦。
笑餐飽啦。

9 comments:

siewpeng said...

没什么啦,胡杏儿演流金岁月的年代我也被猪肠粉aunty讲像她啊,结果被朋友冷冷地说"哦,aunty讲你像白痴~"一大桶冷水泼过来

lck said...

但係人哋明明就係小金嘛!
嘻嘻。

Kim said...

不好笑……

Zooooker said...

升级了呢,从某天王到另一帅男呢。哇!!!!

lck said...

Jin Jing,
不重要。

Zooooker,
並沒有。

siewpeng said...

lck, 叫小武好不好,因为八两金也可称小金,不要玷污金城武。

lck said...

Whatever lah...

Snow Fun Talk said...

lck话晒都系名人,米隐藏自己啦,系时候出来蒲头拍翻个如果.爱第二辑啦。因为只有呢部戏,你先会开金口,好想再听你唱歌啊。。

lck said...

咁你就幫吓手同幫吓口
同大導演陳可辛傾傾
我信我一定得
開口唱歌小Case啦
簡直冇挑戰性